دانلود 200 كارتون دوبله فارسي جديد دانلود 200 كارتون دوبله فارسي جديد .

دانلود 200 كارتون دوبله فارسي جديد

شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد

بيش از 20 ساعت شعبده بازي سه جادوگر برتر جهان

حركات غير قابل تصور و حيرت انگيز ...



(قابل پخش در كامپيوتر و دستگاه هايي كه فرمت Divx را پشتيباني ميكنند ، با كيفيت عالي)

ابتدا كالا را تحويل بگيريد ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت كنيد

قيمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

كريس انجل:
Christopher Nicholas Sarantaغير مجاز مي باشد در سال ۱۹۶۷ در آمريكا بدنيا آمد. او بهمراه مادر يوناني ، پدر و دو برادرش غير مجاز مي باشدta و JD و دوگربه خانگيش در نيويورك بزرگ شد . او در نوجواني به يادگيري و نواختن سازهاي موسيقي مثل فلوت و آكوديون پرداخت . يكي از بزرگترين مشكلات كريس در زندگي از دست دادن پدرش بدليل سرطان بود . وقتي در سن ۶ سالگي عمه او يك شعبده بازي با ورق براي او انجام داد مسير زندگي كريس تغيير كرد و از همان دوران به انجام كارهاي عجيب و غريب و شعبده بازيهايي كه بيشتر جنبه واقعيت داشته باشند پرداخت . دو نفر از بزرگترين شعبده بازاني كه او را تحت تاثير قرار دادند و كريس از كارهاي آنها الهام ميگيرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند . او از همان دوران نوجواني در مهمانيها و جشنها شروع به انجام شعبده بازيهاي فراگرفته و ابتكاري خود ميزد . در همين زمان شعبده بازي بنام James Randi كه از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهاي بازي را بنام Angel منتشر كرد و آهنگ MindFreak را براي برنامه هاي نمايشي كريس آماده كرد.


كريس با پشتكار و تلاشهاي روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسيد تا آنجا كه در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۴ برنده جايزه International Magicians Society كه از سال ۱۹۶۸ تا بحال مجموعا ۳۷۰۰۰ عضو در سرار دنيا دارد و در سال ۲۰۰۵ برنده جايزه بزرگترين شعبده باز آمريكا شد و برنامه اي در يكي از كانالهاي ماهواره بنام A&E هرهفته كارهاي جديدش را پخش ميكند. او در اين كانال شروع به آموزش كارهاي ساده شعبده بازي به بينندگان كرد و در مصاحبه اي با Penn Jillette اظهار كرد كه باور نميكند كه انساني با كه قدرت ماوراءطبيعه وجود داشته باشه.


از نمونه كارهاي معروف كريس ميتوان به كليپ راه رفتن روي آب و جدا كردن يك خانم در پارك اشاره كرد كه امروزه در اكثر تلفن هاي همراه مشاهده مي شود!
در اين مجموعه كاملترين آرشيو كريس انجل شامل Criss Angel Supernational (سه فصل) + Mindfreak + دو فصل Master Mindes وجود دارد.


(قابل پخش در كامپيوتر و دستگاه هايي كه فرمت Divx را پشتيباني ميكنند ، با كيفيت عالي)

قيمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

ديويد بلين:
چيره دست در انجام شعبده بازي و شيرينكاري و كارهاي خارق العاده. او با اجراي نمايش جادوي خياباني نام خود را بر سر زبان ها انداخت .او شعبده بازي را از زمان بچه گي شروع به ياد گرفتن كرد . پدرش اسپانيايي و مادرش روس الاصل است .از كارهاي خارق العاده او ميتوان به زنده ماندن پس از 7 روز زير خاك , بسر بردن 62 ساعت در قفس يخي , زنده ماندن در زير آب در يك حباب شيشه اي براي 7 روز و... اشاره كرد.


ديويد بلين در 4 اوريل 1973 در نيويورك متولد شد. بلين اسم دومش است. در سن 4 سالگي او كارهاي يك شعبده باز را در يك راهروي زير زميني ديد و او تصميم گرفت اول كارتهاي شعبده بازي را خريداري كند مادر بزرگ ديويد يك كلي بود و مقداري كارتهاي فال ورق به او داد. او ساعتهاي زيادي را درباره كتابهاي شعبده بازي صرف ميكرد.


او زماني كه مادرش را از دست داد يك شعبده باز خياباني شد و در مهماني هاي غني شركت داشت. بخاطر استعداد و توانايي كه در شعبده بازي داشت با اي بي سي تماس گرفت و انها بعد از ديدن فيلم شعبده بازي ديويد از آن درخواست مصاحبه كردند.شعبده بازي خياباني مخصوص ديويد بلين بود و روش جديدي را در ان عصر اورد و ان فقط در خيابان و مردم واقعي شعبده بازي انجام ميداد.ديويد در 24 سالگي مشهور شد.او يك دوستي كوتاه با ليوناردو دي كاپريو داشت.ديويد بلين يك شاهكار بعد از هويديني است.يكي از كارهاي ديويد دفن شدن زنده هفت روز در زير زمين است.ديويد براي ادامه زندگيش به شعبده بازي ادامه خواهد داد.

قيمت: 12000 تومان تعداد: 6 DVD

ديويد كاپرفيلد:
مجموعه اي كامل و بسيار بي نظير و خارق العاده از هنرنمايي هاي شعبده باز معروف جهان ديويد كاپرفيلد.


اين مجموعه حاوي تمامي هنر نمايي ها و جادوگري هاي ديويد كاپرفيلد است كه در طول 15 سال دوران كاري خود گردآوري شده است . اين مجموعه واقعا ديدني است! در اين مجموعه ما شاهد ناپديد كردن هواپيما و قطار ، عبور از ديوار چين ! ناپديد كردن 12 نفر در سالن و جلوي ديد صد ها نفر ، به دونيمه كردن بدن خود ، ناپديد كردن مجسمه بزرگ آزادي در آمريكا ! پرواز در آسمان ! معلق ساختن افراد در آسمان ! گريز از گاوصندوقي در ساختماني در حال انفجار و آن هم با دست و پايي بسته و به زنجير كشيده شده ، گريز از افتادن بر روي خنجر هايي آتشين و دهها مورد هنر نمايي بسيار بسيار ديدني و جالب خواهيم بود كه هيچگاه در عمر خود شاهد آن نبوده ايم !در اين فيلم ديويد كاپرفيلد نيز توضيحاتي در مورد زندگي خود و كودكي خود و چگونگي ياد گرفتن اين رموز بسيار ديدني را بازگو مي كند .
براي اولين بار است كه مجموعه اي اين چنين كامل و بسيار بي نظير و خارق العاده از هنرنمايي هاي شعبده باز معروف ديويد كاپرفيلد در ايران منتشر مي گردد .


ديويد كاپرفيلد در تاريخ 16 سپتامبر 1956 در شهر متاچن واقع در نيوجرسي در آمريكا از پدر و مادر يهودي ‏اهل روسيه متولد گرديد.‏
او در كودكي از پدر بزرگش شعبده بازي با كارت را آموخت و در سن 12 سالگي رسمآ بعنوان جوانترين شعبده ‏باز در تاريخ آمريكا شروع بكار نموده و در 16 سالگي هم آموزش شعبده بازي را در دانشگاه نيويورك تدريس ‏مي نمود.


ديويد كاپرفيلد شعبده بازيهاي قديمي را به سبك مدرن و جديد و جالبي عرضه كرد و دنيا به اين نمايشها با ديد ‏بهتر و ‏هيجان انگيزتري برخورد كردند. او انقلابي بزرگي در دنياي شو و نمايش بوجود آورد.
از مهمترين و چشمگيرترين برنامه هاي او، غيب كردن مجسمه آزادي و عبور از ميان ديوار چين و پرواز در ‏هوا بوده و همچنين تعدادي از تماشاچيان را در جايشان غيب نموده و در جائي ديگر كه آنها تصورش را نميكردند ‏ظاهر نموده است.
ولي وي شخصآ روشي بنام كار درماني را كه در بيش از 1100 بيمارستان در بيش از ‏‏30 كشور در مورد معلولين انجام داده است و توانسته اعتماد به نفس آنها بالا ببرد، بيشتر احساس رضايت دارد. ديويد كاپرفيلد جوائز بيشماري دريافت نموده است و همچنين لقب شواليه از دولت فرانسه و دكتراي افتخاري از ‏دانشگاه فوردهام.‏


همچنين در موزه مادام توسو در لندن كه مجسمه مومي اشخاص مشهور را قرار ميدهند، مجسمه مومي وي هم ‏اضافه گرديده است و در 4 كشور هم تصويرش را بعنوان يادبود بر روي تمبر چاپ كرده اند.‏ در آمد او فقط در سال 2003 بالغ بر 57 ميليون دلار بوده و از نظر درآمد در دنيا نفر دهم ميباشد.‏
او در بيش از 40 كشور و با تعداد بيش از 3 ميليون تماشاچي برنامه داشته است. او در سال حدود 550 برنامه دارد، كه همه بليطهايش از قبل پيش فروش شده است.


روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.


برچسب: دانلود شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، دانلود رايگان شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، خريد شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، خريد اينترنتي شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، خريد پستي شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، فروشگاه خريد شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، تخفيف خريد شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، فروش شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، فروش اينترنتي شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، فروش پستي شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، فروش انلاين شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، سايت خريد شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، مركزخريد شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد، بهترين شعبده بازي كريس انجل ، ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد دوبله فارسي، بزرگترين مجموعه ي شعبده بازي دوبله فارسي، بزرگترين مجموعه ي شعب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۰۴:۴۲ توسط:http://yagana.mihanstore.net موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :